تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت
سرخط خبرها

حملات موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک و نظامیان اسرائیلی

  • کد خبر: ۲۰۶۸۷۴
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
حملات موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک و نظامیان اسرائیلی
مقاومت اسلامی لبنان (حزب‌الله) مواضع اشغالگران صهیونیست در پایگاه‌های «برانیت»، «العباد» و «تل شعر» و همچنین شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» در الجلیل علیا را مورد حمله موشکی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیروهای حزب الله لبنان، پایگاه نظامی برانیت را به طور مستقیم مورد حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد مواضع اشغالگران در اطراف پایگاه العباد را با استفاده از تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

در همین راستا، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد تجمع نیروهای اشغالگر در منطقه تل شعر را با موشک هدف قرار داده و موشک مذکور به هدف تعیین شده به طور مستقیم اصابت کرده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد دو موشک شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک المطله در منطقه الجلیل علیا اصابت کردند که به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه کوتاهی تأکید کرد در این عملیات محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف این شهرک را به طور مستقیم هدف حمله قرار داده است.

در تحولی دیگر رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های «بتسات»، «رأس ناقوره»، «شلومی» و «لیمان» خبر داد.

شبکه الجزیره نیز با تأکید بر شلیک ۱۰ موشک از جنوب لبنان به طرف مواضع صهیونیست ها در منطقه الجلیل غربی، گزارش داد آژیر خطر در حداقل ۱۰ شهرک صهیونیست نشین در طول مرز فلسطین اشغالی با لبنان به صدا درآمده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->